Δημόσιο: Αξιολόγηση δομών και υπαλλήλων – Τα κριτήρια σύνταξης των εκθέσεων των αξιολογητών
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύτηκε στις 23 Νοεμβρίου 2015
- Γράφτηκε από τον/την yiorgis

Στόχος του υπουργείου, όπως ισχυρίζεται, είναι μέσω της αξιολόγησης να εντοπίσει, αλλά και να κατανοήσει ποιες αδυναμίες διαπιστώνονται στη λειτουργία των υπηρεσιών και, βεβαίως, η αντιμετώπισή τους. Το μοντέλο θα παραμένει βασισμένο στη λεγόμενη «αξιολόγηση 360 μοιρών».
Πέντε θα είναι τα κριτήρια σύνταξης των εκθέσεων αξιολόγησης των υπαλλήλων από τους αξιολογητές:
- γνώση του αντικειμένου,
- επιδεικνυόμενο ενδιαφέρον,
- δημιουργικότητα,
- υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά προς τους πολίτες – διοικούμενους,
- αποτελεσματικότητα.
Ο προϊστάμενος θα αξιολογείται από τους υφισταμένους του, εφόσον είναι τουλάχιστον τρεις, βάσει ανώνυμου ερωτηματολογίου. Η αξιολόγηση θα συνδεθεί με τη στοχοθεσία που θα τεθεί σε κάθε τμήμα ή διεύθυνση από την αρχή της χρονιάς. Βασικότερο κίνητρο θα είναι η προσμέτρηση της αξιολόγησης στην ανάληψη επιτελικών θέσεων. Θα «μετράει» στην τετράδα των προϋποθέσεων που θα καθορίζουν την επιλογή προϊσταμένων.
Η θέση ευθύνης, με την υφιστάμενη νομοθεσία, συνεπάγεται και επιμίσθιο. Για το μέλλον, υπάρχει η σκέψη επιβράβευσης του επικεφαλής ενός θετικά αξιολογούμενου τμήματος με μπόνους μοριοδότησης. Στους χαμηλά «βαθμολογούμενους» θα παρέχεται η δυνατότητα συνεχούς επιμόρφωσης.
Με πληροφορίες από arsyeka.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου