Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Δημοσκόπηση για τη διαχείριση του νερού από την Ε.Υ.Δ.Α.Π. στη Νάξο

Τηλεφωνική δημοσκόπηση από την εταιρεία Pulse ήταν σε εξέλιξη τη Δευτέρα με στόχο την αποτύπωση της κοινής γνώμης κατοίκων νησιών, μεταξύ των οποίων και της Νάξου, σχετικά με την περίπτωση διαχείρισης του νερού από την ΕΥΔΑΠ, γεγονός που δείχνει ότι ήδη εξετάζεται πολύ σοβαρά και πολύ πιθανόν δρομολογείται άμεσα το ζήτημα της διαχείρισης του νερού στα νησιά από την ΕΥΔΑΠ...

Μια από τις ερωτήσεις αφορούσε την πίεση του νερού στις βρύσες ως συγκριτικό πλεονέκτημα της διαχείρισης του νερού από την ΕΥΔΑΠ
Οι ερωτήσεις ξεκινούσαν με τα τυπικά, φύλο, ηλικία, επάγγελμα, αλλά και ποιο κόμμα ψήφισαν οι ερωτώμενοι στις προηγούμενες εθνικές εκλογές.

Στη συνέχεια καλούνταν να απαντήσουν ποια κοινωφελή επιχείρηση μεταξύ των ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΕΛΤΑ, ΔΕΠΑ,  θεωρούν ότι οι υπηρεσίες της είναι πιο σημαντικές, ποια είναι φιλικότερη στον καταναλωτή και γιατί.

Ακολουθούσαν ερωτήσεις σχετικές με τα πλεονεκτήματα που θα επιθυμούσαν να έχουν οι πολίτες από μια διαχείριση του νερού από την ΕΥΔΑΠ, όπως, καλύτερες τιμές, ποιοτικό νερό, νέα δίκτυα ύδρευσης, συνεχή παροχή νερού και με πίεση.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο ερώτημα για τη διαχείριση του νερού από την ΕΥΔΑΠ αναφερόταν ως προϋπόθεση ότι οι υδάτινοι φυσικοί πόροι θα παρέμεναν δημόσιοι.

Τέλος, ετίθετο και το κύριο ερώτημα για το οποίο επί της ουσίας διεξάγεται η δημοσκόπηση και για το οποίο οι προηγούμενες ερωτήσεις προετοίμαζαν κατάλληλα για την προσδοκώμενη υπέρ της διαχείρισης από την ΕΥΔΑΠ απάντηση με συγκριτικές ερωτήσεις που σαφώς στόχευαν να υπογραμμίσουν από τη μια ως προβληματική τη διαχείριση από τους δήμους και από την άλλη ως πλεονεκτική για τους καταναλωτές να γίνεται η διαχείριση από την ΕΥΔΑΠ.


Το τελευταίο λοιπόν, αλλά κύριο ερώτημα της δημοσκόπησης ήταν, αν θεωρούν οι ερωτώμενοι ότι είναι καλύτερο να γίνεται η διαχείριση του νερού από τους δήμους ή από την ΕΥΔΑΠ.

Πηγή : seke2012.blogspot.gr

Πλώρη για τα νησιά βάζει η Ε.Υ.Δ.Α.Π.

Πλώρη για τα ελληνικά νησιά με όπλο την τεχνογνωσία της και ισχυρό μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο βάζει η ΕΥΔΑΠ, συστήνοντας μετά από τριετή αδράνεια την ΕΥΔΑΠ Νήσων με σκοπό την παροχή υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης έξω από τον αστικό ιστό.
Μάλιστα η εταιρία, θέλοντας να βολιδοσκοπήσει την κατάσταση, προχώρησε σε δημοσκοπήσεις που πραγματοποιούνται αυτό το διάστημα στα νησιά (μεταξύ των οποίων και της Νάξου), προκειμένου να αποτυπωθεί η άποψη των νησιωτών για το τι θεωρούν καλύτερο… Τη διαχείριση των υδάτινων πόρων από τους δήμους ή την ΕΥΔΑΠ;
Το σχέδιο που είχε αρχίσει να συζητείται στο παρελθόν, ατόνησε εξαιτίας της σχεδιαζόμενης ιδιωτικοποίησης. Επανέρχεται, όμως, δριμύτερο μετά το ναυάγιο των κυβερνητικών σχεδιασμών για την είσοδο ιδιωτών στην εταιρεία και φαίνεται να ενδυναμώνεται από την προοπτική ευρύτερης συνεργασίας με την ΕΥΑΘ, που φαίνεται να έχει τις ευλογίες τόσο του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη όσο και της ίδιας της ΕΥΔΑΠ.
Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι τα τέλη του μήνα αναμένεται να ολοκληρωθεί το business plan που έχει αναθέσει η Επιχείρηση στην PricewaterhouseCoopers σχετικά με το πώς μπορεί να εξελιχθεί μια τέτοια εταιρεία, τι ρόλο μπορεί να διαδραματίσει και τι έσοδα μπορεί να αποκομίσει από αυτή τη δραστηριότητα. Αυτό θα «κουμπώσει» και με το business plan που έχει ανατεθεί από την ΕΥΔΑΠ στη Γενική Τράπεζα για το δικό της μέλλον, το οποίο σήμερα καθίσταται περισσότερο από ποτέ επιτακτική ανάγκη να αποσαφηνιστεί αφενός λόγω της μεγάλης ρευστότητας που έχει η εταιρεία, αφετέρου γιατί είναι σαφές ότι το σχέδιο ιδιωτικοποίησης που διαμόρφωνε νέα δεδομένα για την εταιρεία δεν προχωρά.
Οπως άλλωστε σημειώνουν στην ΕΥΔΑΠ, η εταιρεία έχει να πραγματοποιήσει επενδύσεις τα τελευταία 15 χρόνια μολονότι τις έχει ανάγκη, ειδικά για τον εκσυγχρονισμό του αποχετευτικού της δικτύου, τους απαρχαιωμένους υδρομετρητές κ.ά. Ο κυριότερος άλλωστε λόγος που το επενδυτικό πρόγραμμα είχε παγώσει ήταν οι καθυστερήσεις στην καταβολή των οφειλών από το Ελληνικό Δημόσιο, οι οποίες ξεμπλόκαραν πριν από έναν χρόνο με την εξόφληση των χρωστούμενων, ενισχύοντας σημαντικά το ταμείο της εταιρείας. «Από τη στιγμή που το κράτος φαίνεται ότι θα συνεχίσει να έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στην ΕΥΔΑΠ, η εταιρεία μπορεί να επιτελέσει και έναν πιο κοινωνικό ρόλο, να πάει σε μικρά άνυδρα νησιά, ακόμη και να αναλάβει επενδυτικό ρόλο σε μεγαλύτερα νησιά στον τομέα των αφαλατώσεων μέσα από συμπράξεις με ιδιώτες, όπου σήμερα ξοδεύονται αφειδώς χρήματα δίχως αποτέλεσμα, αναλαμβάνοντας οι ίδιοι τελικά τη διαχείριση των δικτύων», σημειώνουν από την ΕΥΔΑΠ. Τονίζουν μάλιστα ότι η εταιρεία μπορεί να γίνει ένας σοβαρός επενδυτής μέσα και έξω από την Αθήνα και να κάνει εξαγορές επιχειρήσεων όπως αυτή της ΕΥΑΘ.
Τα τελευταία δέκα χρόνια για τη μεταφορά νερού στα νησιά υπολογίζεται ότι κατά μέσο όρο διατέθηκαν 80 εκατ. ευρώ. Το κακό, όπως επισημαίνουν στην Επιχείρηση, δεν είναι το μονοπώλιο νερού που έχει μια εταιρεία ή το κόστος της μεταφοράς, αλλά το γεγονός ότι σε πολλά νησιά η ποιότητα του νερού δεν είναι ικανή να καλύψει τις ανάγκες του κόσμου παρά τα χρήματα που διατίθενται ετησίως. «Αυτές οι στρεβλώσεις πρέπει να διορθωθούν και να υπάρξει πολιτική βούληση ώστε οι δήμοι από μόνοι τους να απευθυνθούν στην ΕΥΔΑΠ και να ζητήσουν τη συνδρομή της για να επιλύσουν τον γόρδιο δεσμό της διαχείρισης του νερού», υποστηρίζει πρόσωπο που γνωρίζει πολύ καλά τις ιδιαιτερότητες της νησιωτικής αγοράς.
Προς το παρόν η ΕΥΔΑΠ έχει ρόλο συμβούλου στο υπουργείο Ναυτιλίας, το οποίο έχει την ευθύνη για τη μεταφορά του νερού στα νησιά με κόστος πάνω από 10 ευρώ ανά κυβικό μέτρο, όταν η δαπάνη για την παραγωγή πόσιμου νερού από αφαλατώσεις είναι κάτω του 1 ευρώ ανά κυβικό μέτρο.
Την ίδια στιγμή παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι ο τομέας των υδάτων, λόγω της εγκατάλειψης αλλά και της απαξίωσης που αντιμετωπίζει, με τις δημοτικές επιχειρήσεις θα φέρει πολλά νέα έργα στο προσεχές μέλλον. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι στην κυβέρνηση έχουν αρχίσει να μελετούν τα πρώτα έργα ΣΔΙΤ που θα βγουν στον αέρα στα νησιά, με ένα μοντέλο, όμως, που προς το παρόν δεν είναι σαφές τι χαρακτήρα θα πάρει.
Ο κύριος ρυθμιστής των τιμολογίων, πάντως, θα εξακολουθήσει να είναι το Δημόσιο, με τον ιδιώτη να αναλαμβάνει την κατασκευή των υποδομών και την τεχνική τους συντήρηση και να εισπράττει μια ετήσια πληρωμή από τις δημοτικές επιχειρήσεις για να αποσβαίνει την επένδυση και να καλύπτει τα λειτουργικά κόστη, όπως γίνεται αντίστοιχα με τα έργα ΣΔΙΤ στα σχολεία. Στελέχη της ιδιωτικής αγοράς σημειώνουν, πάντως, ότι τα έργα αυτά έχουν μεγάλο ρίσκο για τους ιδιώτες, καθώς οι δήμοι δεν έχουν πιστοληπτική ικανότητα. Οπως αναφέρουν, μόνο ένας φορέας όπως η ΕΥΔΑΠ Νήσων θα μπορούσε να εγγυηθεί τα χρηματοοικονομικά ρίσκα αυτών των πρότζεκτ, που θα είναι πολύ μεγάλα. Σχολιάζοντας μάλιστα το φημολογούμενο deal με την ΕΥΑΘ, υποστηρίζουν ότι δύσκολα θα μπορούσε να περάσει από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, εκτιμώντας ότι είναι επιχειρησιακά και θεσμικά ανώριμο.
Να σημειωθεί ότι εκπρόσωποι της εταιρίας (ΕΥΔΑΠ) είχαν παραβρεθεί σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου (το 2011) και είχε συμφωνηθεί να επιτελέσει το τεχνικό τμήμα της ΕΥΔΑΠ μία αποτύπωση του δικτύου ύδρευσης των πέντε νησιών του Δήμου και μάλιστα ΔΩΡΕΑΝ, και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του δήμου, η οποία μελέτη – αποτύπωση θα παραμείνει στο Δήμο ως εργαλείο για τη βελτίωση του δικτύου»…
Πληροφορίες:newmoney.gr
Πηγή : info-cyclades.gr

Δημοκόποι και ... δημοσκόποι

Στην Ελλάδα του σήμερα, δεν ξημερώνει ημέρα που να μην επιφέρει κι ένα πλήγμα στην έννοια της λογικής. Πληροφορηθήκαμε σήμερα ότι γνωστή εταιρία ερευνών των Αθηνών διεξάγει εδώ και κάποιον καιρό, (πάντως μέχρι και σήμερα!) δημοσκόπηση με θέμα, μεταξύ άλλων, την «ενδεχόμενη» ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ. Πέραν του ότι η δημοσκόπηση αυτή έρχεται μετά τις δημόσιες δεσμεύσεις της κυβέρνησης ότι δεν τίθεται πλέον θέμα πώλησης των δύο εταιριών ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ από το ελληνικό δημόσιο, διευκρινίζουμε ότι η μη πώληση τους δεν είναι στην διακριτική ευχέρεια πλέον ούτε των κυβερνώντων, ούτε όσων επιβουλεύονται τα κέρδη τους αφού αποτελεί δεσμευτική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Μάλιστα είχαμε την πληροφορία ότι σε μια εκ των ερωτήσεων η διατύπωση είναι η εξής: «Συμφωνείτε με την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών ύδρευσης, υπό την προϋπόθεση ότι οι φυσικοί πόροι θα παραμείνουν δημόσιο αγαθό;»

Πολλάκις έχουμε τονίσει (και το ίδιο έκανε στην αιτιολόγησή του και το Συμβούλιο της Επικρατείας) ότι είναι μάλλον άστοχο να μιλάει κανείς για διαφύλαξη του δημόσιου χαρακτήρα του αγαθού σε μια ιδιωτικοποιημένη μονοπωλιακή υπηρεσία, αφού αρκεί η ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης προκειμένου να καταστεί κενό γράμμα αυτή η προστασία. Άλλωστε στην συντριπτική πλειοψηφία των ιδιωτικοποιήσεων του νερού στις δυτικές χώρες, ιδιωτικοποιήσεις με τις γνωστές πλέον σε όλους αρνητικές συνέπειες, δεν είχαμε το ακραίο φαινόμενο της ιδιωτικοποίησης του ίδιου του «δικαιώματος επί του νερού ποταμών, λιμνών, η υδροφόρων οριζόντων», το ολέθριο παράδειγμα του οποίου βιώνουν οι πολίτες της Χιλής.

Επικοινωνήσαμε με τον υπεύθυνο της εν λόγω εταιρίας ο οποίος μας επιβεβαίωσε ότι γίνεται σχετική έρευνα και μας είπε ότι αυτή γίνεται κατόπιν παραγγελίας. Ζητήσαμε το όνομα του εντολέα, που αποφασίζει και για τα ερωτήματα σε συνεργασία με την εταιρία ερευνών και όπως ήταν αναμενόμενο, το όνομα αυτού είναι εμπιστευτικό.

Λυπούμαστε βαθύτατα που υπάρχουν στην χώρα μας άνθρωποι με τέτοιον δείκτη εμμονής στα συμφέροντά τους που ξοδεύουν χρήματα σε έρευνες κοινής γνώμης για ειλημμένες αποφάσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου της χώρας. Ίσως κάποια στιγμή πρέπει να ανοίξει η δημόσια συζήτηση προκειμένου να υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στο υπάρχον καθεστώς (Ν.3603/2007) και την διαφάνεια που θα πρέπει να διέπει τις έρευνες αυτές, καθώς και τους «εμπνευστές» τους.

Θα επανέλθουμε αν και εφόσον η έρευνα δημοσιευθεί.
Αν πάντως κάποιοι θέλουν να μάθουν διακαώς τη γνώμη των πολιτών που υδρεύονται από την ΕΥΔΑΠ, ας πείσουν τους πολιτικούς τους φίλους να τολμήσουν να ρωτήσουν τους πολίτες απευθείας, όπως στη Θεσσαλονίκη: Το ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση ήταν 98% αλλά κάποιοι δεν το «κατάλαβαν».

Σημειολογική σημείωση προς ενδιαφερόμενους: Τα δύο λιοντάρια της φωτογραφίας συμβολίζουν την προαήλωσή μας στην προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών σε σχέση με το νερό.

ΠΗΓΗ : www.savegreekwater.org

Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 11-08-2014

Μετά τις δημόσιες  δεσμεύσεις του Δημάρχου και Προέδρου του ΔΣ ΔΕΥΑ Πάρου για λύση στο χρονίζον πρόβλημα των οφειλομένων από παροχές ειδών ένδυσης ατομικής προστασίας της ΚΣΣΕ και γάλακτος , την πλήρη ενημέρωση που ακολούθησε από τον ίδιο προς το Δημοτικό Συμβούλιο Πάρου σχετικά με το θέμα  καθώς και την αποδοχή από το Δ.Σ. Πάρου της προτεινόμενης λύσης , το Σωματείο Εργαζομένων ΔΕΥΑΠ  αναστέλλει την επαναλαμβανόμενη απεργία μετά από κατά πλειοψηφία απόφαση της Γενικής Συνέλευσης και αναμένει την λήψη απόφασης καθορισμού ποσού για παροχή ειδών ένδυσης ατομικής προστασίας βάση της ΚΣΣΕ  ΠΟΕ ΔΕΥΑ από το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης .-

              Σωματείο Εργαζομένων ΔΕΥΑ Πάρου    

Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

05.08.14
Κύριε Υπουργέ,
   Από 1-1-2013 η κυβέρνηση επέβαλε το ενιαίο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων και στους εργαζόμενους των ΔΕΥΑ.
   Σωρευτικά από το 2009 έως και σήμερα απώλεσαν κατά μέσο όρο 53% από τις αποδοχές τους, όταν αντίστοιχα οι εργαζόμενοι της ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ με το ίδιο αντικείμενο εργασίας είχαν μειώσεις αποδοχών μέχρι 35%.
    Εκτός από αυτές τις μειώσεις η κυβέρνηση κατήργησε το ανθυγιεινό επίδομα για όλους όσους το δικαιούνται με τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
    Μετά από 19 μήνες που υποτίθεται ότι το Υπουργείο Εσωτερικών διερευνούσε σε ποιες ειδικότητες εργαζομένων πρέπει να χορηγηθεί, εξέδωσε ΚΥΑ που είναι αντιγραφή αντίστοιχης για τους εργαζόμενους του δημοσίου και των δήμων και ισχύει 2 και πλέον χρόνια. Χάθηκε το επίδομα 19 μήνες για να εκδοθεί ΚΥΑ όμοια της προηγούμενης.
    Ούτε την υπόσχεση του προηγούμενου Υπουργού Εσωτερικών κ. Μιχελάκη ότι θα δοθεί αναδρομική ισχύ ενός έτους δεν τηρήσατε. Η υπόσχεση του δόθηκε στο προεδρείο της ΠΟΕ-ΔΕΥΑ αρχές του έτους παρουσία του Προέδρου της ΚΕΔΕ κ. Ασκούνη και της ΕΔΕΥΑ κ. Μαρινάκη.
    Ο μεγαλύτερος εμπαιγμός βέβαια είναι οι ειδικότητες που συμπεριέλαβε η ΚΥΑ. Έχουν επισκεφθεί έστω και μια φορά εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων οι υπηρεσιακοί παράγοντες που πρότειναν τις ειδικότητες που εντάξατε στη ρύθμιση.
      Γνωρίζουν ότι από την έντονη δυσοσμία μετά από κάποια χρόνια εργασίας στους βιολογικούς χάνουν την όσφρηση τους. Γνωρίζουν ότι οι τεχνίτες και εργάτες ύδρευσης δεν επιδιορθώνουν καζανάκια από WC όπως οι αντίστοιχοι του δημοσίου και δήμων αλλά αποκαθιστούν βλάβες αγωγών ύδρευσης και αποχέτευσης εν λειτουργία με συνέπεια να είναι συνέχεια βρεγμένοι χειμώνα καλοκαίρι.
     Γνωρίζουν ότι υπάρχουν εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων στα αντλιοστάσια αποχέτευσης που καθημερινά εισπνέουν επικίνδυνα αέρια αλλά και έρχονται σε επαφή με τα αστικά λύματα αποκαθιστώντας βλάβες υποβρύχιων αντλιών.
     Οι ΔΕΥΑ κ. Υπουργέ δεν είναι υπηρεσίες του δημοσίου που διεκπεραιώνουν γραφειοκρατικές υποθέσεις. Είναι επιχειρήσεις εντάσεως εργασίας με αντικείμενο την ύδρευση, αποχέτευση, βιολογικούς καθαρισμούς, άρδευση, τηλεθέρμανση και αφαλάτωση με ανθυγιεινούς και επικίνδυνους χώρους εργασίας.
     Είναι αναπτυξιακό εργαλείο στα χέρια της κυβέρνησης που όμως κάνει ότι είναι δυνατό να τις απαξιώσει και υποβαθμίσει ως μία ακόμη δημόσια υπηρεσία. Κ. Υπουργέ,
     Η ΚΥΑ για το ανθυγιεινό επίδομα αφαίρεσε αρκετές ειδικότητες εργαζομένων στις ΔΕΥΑ που για χρόνια τους χορηγούνταν ανθυγιεινό επίδομα.
    Περιμένουμε από εσάς να αποκαταστήσετε την αδικία.
  Επισημαίνουμε ότι από τη χορήγηση του επιδόματος δεν επιβαρύνεται κατά το ελάχιστο ο κρατικός προϋπολογισμό.

ΠΗΓΗ: POE-DEYA.GR

ΑΠΕΡΓΙΑ

                                                                   Πάρος  05-08-2014
                                                                   Αρ. Πρωτ.  50
                         
                                                       

        
                                               ΠΡΟΣ:  1) Δ.Σ.   Δ.Ε.Υ.Α.Π.
                                                              2) κ. Γενικό Διευθυντή Δ.Ε.Υ.Α.Π.
                                                              3) κ. Δήμαρχο Πάρου

                                               ΚΟΙΝ. :  1. ΠΟΕ ΔΕΥΑ
                                                               2. Εργατ/κο  Κέντρο Κυκλάδων
               
                                                                                         
Θέμα: «Κήρυξη απεργίας ».


Κατόπιν  εξάντλησης των διαπραγματεύσεων και του συνεχιζόμενου εμπαιγμού από πλευράς σας , σας γνωστοποιούμε  ότι  με την  υπ’ αριθμ.  5 από 04-08-2014  απόφαση της Γενικής Συνέλευσης , το  Σωματείο μας  κήρυξε  24ωρη επαναλαμβανόμενη απεργία από την Δευτέρα 11-08-2014 με αιτήματα την εφαρμογή των ΣΣΕ και την εξόφληση οφειλών από προβλεπόμενες παροχές ατομικής προστασίας που μονομερώς αποφασίσατε την μείωση και περικοπή τους .
Παρά ταύτα αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι η απεργία αποτελεί το έσχατο μέσο για την ικανοποίηση των αιτημάτων μας , σας καλούμε στο εν τω μεταξύ διάστημα να τηρήσετε τα συμφωνηθέντα και να επέλθει εργασιακή ειρήνη στη  Δημοτική επιχείρηση .
Το παρόν κοινοποιείται στην ΠΟΕ ΔΕΥΑ και στο Ε.Κ. Κυκλάδων  για ενημέρωση .-



Για το Διοικητικό Συμβούλιο  
     


               Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                   Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Απαιτητικοί εργαζόμενοι….



     Στην επιστολή παραίτησης του Προέδρου του Δ.Σ.  της  Δ.Ε.Υ.Α.Π. στεκόμαστε στη φράση «Τα δικαιώματα των εργαζομένων είναι σεβαστά αλλά μετά τη μη συναίνεση της νέας δημοτικής αρχής και διοίκησης της επιχείρησης, στην απαίτηση των εργαζομένων, για αύξηση των επιδομάτων τους, λόγω συμψηφισμού τους με παρελθόντα χρέη και οφειλές, θεώρησα έντιμο να μη δεσμεύσω με τις αποφάσεις μου κανέναν, πόσο δε ν’ απολογηθώ για παραλείψεις ή αποφάσεις άλλων».

     Απαίτηση μας κ. Αντιπαριώτη ήταν και παραμένει η καταβολή των οφειλομένων  από παροχές ειδών ατομικής προστασίας και όχι  ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ.

     Απαίτηση μας ήταν και παραμένει να σεβαστεί η Διοίκηση της Επιχείρησης επιτέλους τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

     Απαίτηση μας ήταν και παραμένει να σταματήσει ο εμπαιγμός και οι συνεχείς προσβολές της νοημοσύνης μας, καθώς και του Παριανού λαού.

     Απαίτηση μας ήταν και παραμένει η λογική συνέχειας της «Διοίκησης» και όχι η λογική «να σας τα δώσουν οι προηγούμενοι».

     Δεν αρκεί μόνο να λέμε ότι τα δικαιώματα των εργαζομένων είναι σεβαστά και μετά δύο αράδες παρακάτω να πετάμε λάσπη για ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ!!!

     Αν αυτό καταλάβατε μετά από συναντήσεις και διαπραγματεύσεις πέντε μηνών, μετά από τις γνωμοδοτήσεις νομικών και τις αποφάσεις του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α.Π., τότε μάλλον για λάθος λόγο παραιτηθήκατε.

     Αναρωτιέται κανείς πως προκύπτει σαν λόγος παραίτησης η μη συναίνεση της  νέας Δημοτικής αρχής στο βαθμό που γνωρίζουμε μετά την τελευταία από κοινού συνάντηση για ενημέρωση επί του θέματος   τοποθετήθηκε θετικά και συμφώνησε .

     Τέλος κ. Αντιπαριώτη δεσμευτικές είναι οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας των οποίων οι όροι καταπατήθηκαν και οφείλατε με αποφάσεις σας να αποκαταστήσετε τη νομιμότητα και την εργασιακή ειρήνη. Δεν είχατε να απολογηθείτε σε κανέναν γι’ αυτό.

     Ο ΦΟΒΟΣ κ. π.  Πρόεδρε είναι κακός σύμβουλος.